Αδέσμευτη και αντικειμενική ενημέρωση. Το μόνο blog με αποκλειστικά φοιτητικό περιέχομενο... Μαχητικό και πάντα αποκαλυπτικό.

Εδωσε 1.200ευρώ για να περάσει το μάθημα στο ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ!!!!

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012


Τύπος Ιστορίας: 
Γεωγραφική Περιοχή: 
Ημερομηνία: 
Οκτώβριος, 2012
Ποσό: 
1.200€

Περιγραφή: 
Η γνωστή ιστορία του καθηγητή που σίγουρα γνωρίζει η Ελλάδα. Είναι ενας καθηγητής στο Τ.Ε.Ι. Σερρών, που θέλει απο τους φοιτητές να του κάνουν ένα μικρό "χρηματικό" δωράκι ( το 1/4 του μισθού του υποθέτω). Είμαι φοιτητής επι 9 χρόνια...ΓΙΑΤΙ??? Στο 4ο έτος κατάφερα να περάσω όλα τα μαθήματα εκτός απο ένα!!!. Έλεγα μέσα μου "ενα μάθημα μου έμεινε!! θα το διαβάσω ενα εξάμηνο και θα το περάσω". Σε κάθε εξεταστική έδεινα το μάθημα μου, αλλά.....με έκοβε. Γιατί? Επειδή δεν του έδωσα το φακελάκι του. προσπάθησα μήπως ...μήπως και καταφέρω να το βγάλω αλλα....μάταιη η προσπάθεια. Ζήτησα αναβαθμολόγηση του γραπτού μου αλλα μου είπε με ένα πολύ κρύο ύφος..... οτι και να κάνεις.... θα κοπίς. Μετά απο 5 χρόνια, έχοντας δώσει για πολλοστή φορά, πέρασα με φακελάκι των 1200€! Δυστυχώς φέτος δεν θα βάλουμε πετρέλαιο...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου